Mô tả công việc

Ngành nghề: Kế toán/ Kiểm toán, Hành chính - Văn phòng, Hoạch định/Dự án

Cấp bậc: Nhân viên

Mô tả công việc: The Accounting Officer will support financial and accounting systems and processes to ensure financial records and accountability within the organisation.
- Works with the Executive Director on budgetary and reporting requirements.
- Oversees incoming accounts and financial obligations.
- Oversees financial data and management system and preparation of financial reports regarding budgetary expenditure and income, and auditing requirements.
- Ensures all accounting transactions and payment documents are accurate and transparent.
- Manage payroll, including salary payment, and banking related issues.
- Ensure compliance with government organisations regarding PIT and social insurance obligations
- Other tasks as required.

Yêu cầu công việc: - Bachelor's degree in Finance and Accounting or in relevant fields.
- A minimum of 2 years practical accounting, administrative and financial management experience.
- Interpersonal communication and presentation skills and ability to work effectively in a team.
- Good written and spoken English and Vietnamese language skills.
- Demonstrated organizational skills and ability to respond to tight timeframes or pressures.

Mức lương Thỏa thuận

Chế độ quyền lợi khác: Annual leave days
Health insurance
Personal laptop

Địa điểm làm việc: Tp. Hồ Chí Minh


Thông tin liên hệ

Địa chỉ liên hệ: Tầng 3, 85 Điện Biên Phủ, Đa Kao, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh

Người liên hệ: Office Assistant

Số điện thoại liên hệ: 028 3910 6364

Email liên hệ: officeassistant@loretovietnam.org

Hạn nộp HS: 08/04/2019

Địa điểm làm việc:


Yêu cầu hồ sơ

Độ tuổi: 22  đến 

Giới tính:

Trình độ: Đại học

Kinh nghiệm: Minimum 2 years

Yêu cầu khác:

Tin đăng nổi bật

Bạn cũng muốn tin của mình được hiển thị ở đây? Click để đăng ngay  

LIKE ngay để nhận nhiều việc hay.