Mô tả công việc

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Hàng không/Du lịch/Khách sạn

Cấp bậc: Nhân viên

Mô tả công việc: Job Responsible:
- Undertake front of house duties, including meeting, greeting and attending to the needs of guests, to ensure a superb customer service experience;
- Deal with guest requests to ensure a comfortable and pleasant stay;
- Assist in dealing with customer complaints in an effective and courteous manner, providing or seeking solutions as quickly as possible
- Responsible for accurate and efficient accounts and guest billing processes;
- Assist in keeping the hotel reception area clean and tidy at all times;
- Administer all routes of reservations to ensure that room bookings are made and recorded accurately;
- Ensure that all reservations and cancellations are processed efficiently;
- Keep up to date with room prices and special offers to provide accurate information to guests;
- Report any maintenance, breakage or cleanliness problems to the relevant manager;
- Undertake all training as required.
Job Requirement:
- Proficiency in English;
- Japanese speaking is preferred;
- Experience in hospitality/customer service;
- Ability to remain calm during difficult situations or in a very busy environment;
- Excellent interpersonal skills, including a pleasant telephone manner.

Yêu cầu công việc: -Yêu cầu tiếng anh giao tiếp lưu loát ;
- Có kinh nghiệm làm lễ tân;
- Nhanh nhẹn, hoạt bát

Mức lương Thỏa thuận

Chế độ quyền lợi khác:

Địa điểm làm việc: Hà Nội


Thông tin liên hệ

Địa chỉ liên hệ: 17 Phạm Đình Hổ, Hai Bà Trưng, Hà Nội

Người liên hệ: Ms. Điệp

Số điện thoại liên hệ: 024.66560560

Email liên hệ: adm1@lacasahotel.vn

Hạn nộp HS: 30/11/2018

Địa điểm làm việc:


Yêu cầu hồ sơ

Độ tuổi: 18  đến 

Giới tính: Nữ

Trình độ: Trung cấp

Kinh nghiệm:

Yêu cầu khác:

Tin đăng nổi bật

Bạn cũng muốn tin của mình được hiển thị ở đây? Click để đăng ngay  

LIKE ngay để nhận nhiều việc hay.