Mô tả công việc

Ngành nghề: Nhân sự

Cấp bậc: Nhân viên

Mô tả công việc: - Perform recruitment activities in responding to employment requests;
- Sources, recruits, screens, interviews and recommends external and/or internal candidates for all level jobs;
- Places employment ads in appropriate sources, including the Internet and print media;
- Responsible for completion of employment documentations;
- Ensures the accurate and update records and reports concerning all phases of the recruitment process (recruitment delivery time);
- Hold recruitment events concerning to OPPO sales recruitment in provinces.

Yêu cầu công việc: - University degree in Business Administration, Law, HR or related field;
- At least 2 years working experience in recruitment field;
- Passion with technology, especially with smartphone;
- Have experiences in holding the Management Trainee recruitment, mass recruitment.
- Good network with market workforce;
- Prefer candidates who have experiences in Sales Recruitment
- Good sense of humane being; Interview and assessment skill;
- Good communication, presentation and interpersonal skills;
- Excellent organizing and time management skills;
- High ability of working under minimum supervision;
- Trustworthy, attention to details;
- Proficiency use of Microsoft Office, Internet and email.
- Willing to go on business.

Mức lương Thỏa thuận

Chế độ quyền lợi khác:

Địa điểm làm việc: Tp. Hồ Chí Minh


Thông tin liên hệ

Địa chỉ liên hệ: Tầng 5, Tòa nhà SCB, 242 Cống Quỳnh, P. Phạm Ngũ Lão, Q.1

Người liên hệ: phòng nhân sự

Số điện thoại liên hệ: 08 3 9202555

Email liên hệ: oppohcns@gmail.com

Hạn nộp HS: 22/02/2017

Địa điểm làm việc:


Yêu cầu hồ sơ

Độ tuổi: 22  đến 27

Giới tính: Nam

Trình độ: Đại học

Kinh nghiệm: 1-2 năm

Yêu cầu khác: - Các ứng viên quan tâm vui lòng gửi hồ sơ trực tuyến, qua email hoặc trực tiếp đến tại công ty.
Nhận hồ sơ ứng viên bằng ngôn ngữ: Tiếng Anh

Tin đăng nổi bật

Bạn cũng muốn tin của mình được hiển thị ở đây? Click để đăng ngay  

LIKE ngay để nhận nhiều việc hay.