Mô tả công việc

Ngành nghề: Giáo dục/Đào tạo, Biên - Phiên dịch, Hành chính - Văn phòng

Cấp bậc: Nhân viên

Mô tả công việc: - Follow up student's assessment: weekly quizzes, unit test, monthly test, level test.
- Follow up student's homework: e-POLY, AR, in-class homework, homework guidance
- Follow up student's work habit: responsibility, attitude, participation, self-confidence
- Check and analyze student's achievement: at-risk, proficient, advanced
- Arrange and conduct help desk schedule for at-risk student
- Conduct parents counseling regarding study progress and work habits.
- Be in charge of re-enrollment rate
- Work closely with native teachers towards student’s performance.

Yêu cầu công việc: JOB REQUIREMENTS
Qualification:
- BA in English (University Degree)
- Communication skills
- Team work
- Stress tolerance
- Language: Excellent English and Vietnamese (4 skills), Upper-Intermediate
- Computer: Good at MS-Office
- Other requirements: available for evenings and weekend classes, in good health condition, active, adaptable and flexible.
- Teaching experience (preferred)

Mức lương tối thiểu* 8 triệu đồng

Mức lương tối đa 10 triệu đồng

Chế độ quyền lợi khác: Benefit:
- Full-time staff
- Insurances: HI, SI
- 13th bonus salary
- International environment
- Trained by international educators
- Annual leave
- Company trip, Year-end party
Working venue: POLY Cầu Giấy, FLC Twin Towers, 265 Cau Giay, Ha Noi

Địa điểm làm việc: Hà Nội


Thông tin liên hệ

Địa chỉ liên hệ: 265 Cầu Giấy

Người liên hệ: Lara

Số điện thoại liên hệ: 02466667659

Email liên hệ: hr.hn.vn@edu-poly.com

Hạn nộp HS: 30/11/2019

Địa điểm làm việc:


Yêu cầu hồ sơ

Độ tuổi: 23  đến 35

Giới tính: Nữ

Trình độ: Cao đẳng

Kinh nghiệm: Từ 2 năm trở lên

Yêu cầu khác: - Gửi CV bằng tiếng Anh
- Thời gian làm việc từ chiều thứ 3 (15h30) đến chủ nhật. Các ngày thứ 3,4,5,6 làm việc đến 19h30 - 20h. Thứ 7, chủ nhật làm việc đến 18h.

Tin đăng nổi bật

Bạn cũng muốn tin của mình được hiển thị ở đây? Click để đăng ngay  

LIKE ngay để nhận nhiều việc hay.